Logo-Idema-2-3.jpg

 

 

 

 

katalogbild

Se senaste lyftkatalogen»


katalogbild 2009

Lågpriskatalog»

 

 

 

 

     

  

 

 

 

Lättlastsystem - Stål

 

Patenterad, nästan ljudlös löpvagn - ökad kvalitet i arbetsmiljö.

 

Omfattande täckningsområde och enkel att omvandla - förmånlig och effektiv.

Pendlande upphängningar gör PROSYSTEM® flexibelt och lätt att använda även vid tyngre laster eller stora spännvidder - snabb montering.

Pulvermålade profiler, slitstarkt - ingen målning krävs vid montage.

Rullningsmotstånd endast ca. 1 % av last som ska flytta- effektivt - ergonomiskt.

 

Standardiserad konstruktion - minimal planering - maximal effektivitet.

Broschyr i PDF»

 

 

 

travers system

 

Exempel på ett levererat system med motordrift åt alla håll och med radiostyrning.

 

 


tvåbalkstravers

 

 

Tvåbalkstraver med telfern uppbyggd mellan traverserna för optimal lyfthöjd

 

 


 

 

fristående

Fristående system som levereras komplett med s k "fotbollsmål".

 

 


kurvbanor

 

Telferbanor med kurvor. Se film»

 


 

 

traversytem, upphöjt

  

 

 

Traverssystem där traversen är upphöjt mellen banorna för optimal lyfthöjd.

 

 


 

 

växel

 

Växel

 

 


 

PROSYSTEM® telferbana är ett praktiskt sätt att lösa ett lokalt lyft och transportbehov.

En mångsidig och förmånlig lösning att förbättra produktiviteten och säkerheten på

arbetsplatsen. Systemet är enkelt att montera och kan lätt anpassas för andra behov i

framtiden. Vi kan också leverera speciallösningar för indviduella behov.

 


 

 

©2006 IDEMA. Alla rättigheter reserverade. Webbmaster: Kurt Sjöström